onsdag 27 januari 2010

Ge mig vår nu!!!


Nejdå, bilden är inte tagen idag (om nu någon hade trott det...!) utan i april förra året. Den får mig sååå att längta till våren, suck! Som så många andra så är jag så förb.....t trött på denna snö nu! I dag har jag kört närmare 20 mil i snigelfart på slaskiga livsfarliga vägar. USCH!!!

Man riktigt ser hur Rockie myser i vårvärmen där hon letar efter någon liten skogsmus att trycka i sig till lunch. Svansen rakt upp! Just nu ligger hon på kökssoffan och orkar knappt lyfta ena ögonlocket...

Här hemma har jag börjat föra in våren i inredningen i alla fall! Gult blir det! Har ju vitt och svart som bas i inredningen i köket så det blir fint med lite gult som piggar upp! Ut med allt det röda som ihärdigt har hängt kvar sedan julen... Just nu är jag på jakt efter ett gult tyg att hänga på väggen istället för det med domherrar på vinterkvistar som hänger där nu.
I brist på nya bilder så lägger jag med en bild från i julas. Vårinspirations-bilder kommer
inom kort!

Inga kommentarer: