tisdag 4 november 2008

Vardagsrum m.m.

I dag har vi haft visning på vårt hus för ett väldigt trevligt engelskt par som skall jobba i Sverige ett par år. De gillade huset mycket men tyckte kanske att det var lite litet, och lite märkligt med balkarna på övervåningen. Vi får se om de tar det eller om vi får leta vidare...


Hur som helst så passade jag på att ta lite kort när huset var lite välstädat...


Här är vardagsrummet med min fina lampa som jag fyndade på Blocket!

Här syns öppna spisen och man kan skymta en av string-hyllorna som även de är köpta på Blocket.

Här ser man lite av storasysters lilla, lilla rum. Snart får hon ett stort och härligt rum! Pappelinamattan är köpt på (ja, just det!) Blocket :-)


Sista bilden är från hallen som var det första som målades när vi flyttade in här. Här var idel furupanel innan...

Min fina mosskrans och kastanj-arrangemang på trappan lyckades jag givetvis inte komma ihåg att ta kort på idag, så det får jag spara till en annan gång!


Inga kommentarer: